Реклама дар Facebook, Instagram, Odnoklassniki дар Душанбе/Тоҷикистон

Маъракаи таблиғотӣ дар Facebook, Instagram, OK (Одноклассники), ки ширкати мо пешниҳод кардааст, ҳалли хубест. Инҳо на танҳо шабакаҳои иҷтимоӣ, балки бузургтарин каналҳои таблиғи онлайн мебошанд. Бо сабаби фарогирии васеи шунавандагон, маъракаи таблиғотӣ имкон медиҳад, ки на танҳо иттилоотро ба шунавандагони мақсаднок интиқол диҳанд, балки муайян кунанд, ки кадом бахшҳо фоидаи бештар меоранд (ҳисоб кардани шумораи пешвоёни мавқеи муайян).

Ҳамин тариқ, Facebook бо канали маъруфи таблиғи Google Adwords рақобат мекунад ва Instagram, як фаръии Facebook, Одноклассники, бо маъруфияти баланд дар Душанбе ва дар маҷмӯъ дар Тоҷикистон фарқ мекунад. Дар агентии мо, шумо метавонед як маъракаи таблиғотии санҷиширо фармоиш диҳед, ки барои муайян кардани:

  • сармоягузории молиявӣ дар маъракаи мақсаднок дар шабакаи иҷтимоӣ то чӣ андоза самаранок аст;
  • шунавандагони мақсаднок, ки метавонанд ба афзоиши фурӯш таъсир расонанд;
  • табдили маҳалли фурудро чен кунед;
  • муайян кардани хароҷот барои нигоҳдории минбаъдаи саҳифа ва ғайра.

Афзалиятҳои маъракаи таблиғотӣ дар Facebook, Instagram, Одноклассники

Дар байни бартариҳои интихоби ин усул, барои пешбурди тиҷорати шахсии шумо инҳоянд:

  • танҳо дар Facebook зиёда аз 9,000,000,000 корбарон аз тамоми ҷаҳон, ки эҳтимолияти васеъ кардани доираи муштариёни эҳтимолиро зиёд мекунад;
  • қобилияти банақшагирии хароҷоти нигоҳдории саҳифа;
  • қобилияти тамаркузи маъракаи таблиғотӣ ба шунавандагони мушаххас (мавқеи ҷуғрофӣ, синну сол, ҷинс, забон, манфиатҳо, рафтор ва ғ.);
  • қобилияти ҳадаф тавассути ҷойгиркунӣ (худи Facebook ё Instagram, якчанд паёмрасони фаврии машҳур, Одноклассники);
  • таҳлил дар асоси ҳисоботҳои тавлидшуда (аз рӯи шумораи кликҳои таблиғот ё афкор аз ҷониби шунавандагони мақсадноки интихобшуда ва ғ.).

Маъракаи таблиғотии озмоишӣ, ки аз ҷониби ширкати мо пешниҳод карда мешавад, якчанд қадамҳоро иҷро мекунад:

  • таҳлили аудитория ва рақибон;
  • ҷамъоварии иттилоот дар пойгоҳи додаҳо бо тақсим ба қисмҳои алоҳида;
  • интихоби ҷомеаҳо дар мавзӯъҳои мувофиқ; таҳия ва ҷойгиркунии таблиғот;
  • оғози трафик;
  • озмоиши намудҳои гуногуни таблиғ барои муайян кардани варианти муассиртарин;
  • тафтиши реклама барои самаранокӣ ва саривақт тағир додани онҳо ва ғайра.

Дар натиҷа, таҳлили ҳамаҷонибаи вазъият гузаронида шуда, стратегияи ҳамкориҳои минбаъда таҳия карда мешавад.

Ҳамрасонӣ кунед

Comments are closed.