Колективи ширкати шумо усердно кор мекнамояд, ба нақша ва стратегия риоя мекунанд вале фурӯш калон намегардад ба мисли хоҳиш? Нозирони ширкат дар бораи сабаби ин хел офатҳои нохоҳам фикр мекунанд? Шӯъбаи маркетинг сифатнок кор мекунад вале натиҷаи васеъшавии географии фурӯш ё пешрафти хатҳои маҳсулот на он қадар намоёнанд?
Ба ин нигоҳ карда, мо метавонем фаъолияти ин ё они ширкат, сифати кори шӯъбаи маркетингро таҳлил кунем то ки сабаби дер мондани ширкат аз тенденсияҳои муосири маркетинг реклама ё ҳолате ки бӯҷаи маркетингӣ бемақсаднок сарф мешавад, пайдо кунем.
Барои гузаронидани таҳлили маркетингии фаъолияти ширкат ба мо ҳадди ақал муҳлати 10 рӯза ва ҳамкории зич бо коргарони муайяни ширкат зарур аст.
Мо асбобҳо ва техналогияе ки ширкат барони гузаронидани фаъолияти маркетингӣ, аз чумла омӯзиши мол ва хизматрасонии бозор, сохтани хатти маҳсулот, маълумотномаҳо ва тартибот, хуб намудани чорабиниҳои рекламавӣ ки истифода мебарад, меомӯзем.
Доклади тайёршуда ба намуди матнӣ ва чартҳои графикӣ пешниҳод мешаванд ва метавонанд бо 3 забон: тоҷикӣ, русӣ ё англисӣ пешниҳод шаванд.
Дар доклад тавсифҳои ширкат дар фаъолияти маркетингии ширкат мешаванд, бо андозаи қобилият, сабаби пайдоиши ин аз дастдиҳиҳо ва тавсия барои онро аз байн бурдани он. Баъди омӯзиши ин хел таҳлил нозири ширкат ба осони метавонанд қарорҳои даркориро ки барои хуб гардонидани фаъолияти идоракунӣ ва аз ин ҳисоб сиёсати маркетингӣ рекламавӣ, қабул кунанд.
Арзиши гузаронидани таҳлили маркетингӣ рекламавии корхона аз 5 то 20 ҳазор сомон оғоз меёбад, бо вобастагии миқдори кор.
ВИДЕО