Бозпурсии телефонӣ (CATI)

Тадқиқоти телефонӣ (CATI) як усули тадқиқоти миқдорӣ мебошад, ки дар он пурсишкунанда тавассути телефон ба мусоҳиб саволҳо медиҳад ва ҷавобҳои онҳоро дар барномаи махсус дар компютер сабт мекунад. CATI маънои мусоҳибаи компютерии телефонӣ, яъне мусоҳибаи телефонии компютериро дорад.

Телефонный опрос (CATI) в Душанб Таджикистан

Тадқиқоти телефонӣ нисбат ба дигар усулҳои ҷамъоварии маълумот, аз қабили мусоҳибаҳои рӯ ба рӯ ё пурсишҳои онлайн як қатор бартариҳо дорад. Дар байни онҳо:

  1. Имконияти зуд ва арзон ба даст овардани намунаи зиёди пурсидашудагон аз минтақаҳо ва гурӯҳҳои иҷтимоӣ
  2. Интихоби эҳтимолии мусоҳибон аз рӯи рақамҳои телефон, таъмини намояндагии интихоб
  3. Назорати автоматии квотаҳо, филтрҳо ва гузариш дар саволнома, ба истиснои хатогиҳои мусоҳиба
  4. Имконияти гӯш кардани сабтҳои аудиоии мусоҳибаҳо барои санҷидани сифати маълумот

Тадқиқоти телефонӣ барои омӯзиши ҷанбаҳои гуногуни афкори ҷамъиятӣ ва рафтори истеъмолкунандагон мувофиқ аст. Масалан, бо истифода аз пурсиши телефон, шумо метавонед:

  1. Қаноатмандии муштариён ва садоқат ба маҳсулот ё хидматро тафтиш кунед
  2. Мотивҳо, афзалиятҳо ва интизориҳои истеъмолкунандагонро муайян кунед
  3. Сатҳи шӯҳрат ва имиҷи бренд ё ширкатро арзёбӣ кунед
  4. Муҳити рақобат ва сиёсати нархгузориро таҳқиқ кунед
  5. Беайбии шарикони тиҷорӣ ё дилерҳоро тафтиш кунед

Барои гузаронидани пурсиши телефонӣ, шумо бояд:

  1. Саволномаи мувофиқашуда бо вариантҳои саволҳо ва ҷавобҳо
  2. Асоси рақамҳои телефонии шунавандагони мақсаднок
  3. Нармафзори махсус барои CATI
  4. Маркази тамос бо операторони омӯзонидашуда

Тадқиқоти телефонӣ аз се марҳила иборат аст:

  1. Марҳилаи омодагӣ: дар ин марҳила саволнома, меъёрҳои аудиторияи мақсаднок, корҳои саҳроӣ ва нақшаи назорати сифат мувофиқа карда мешаванд. Саволнома инчунин дар намунаи хурд озмоиш карда мешавад, то фаҳмо будан ва иҷрои онро санҷад.
  2. Марҳилаи саҳроӣ: дар ин марҳила пурсиши мустақими телефонӣ аз ҷониби мусоҳибон гузаронида мешавад, ки аз рӯи рақамҳо ба мусоҳибон занг зада, ба онҳо саволҳои анкета медиҳанд. Ҷавобҳои мусоҳибон тавассути интерфейси нармафзор ба пойгоҳи додаҳо ворид карда мешаванд. Инчунин дар ин марҳила назорати сифати маълумот тавассути гӯш кардани сабтҳои аудиоии мусоҳибаҳо ва санҷиши дурустии пур кардани саволномаҳо амалӣ карда мешавад.
  3. Марҳилаи таҳлилӣ: дар ин марҳила маълумот бо истифода аз усулҳои оморӣ коркард ва таҳлил карда мешавад. Дар асоси маълумоти гирифташуда, аз рӯи натиҷаҳои тадқиқот гузориш ё презентатсия таҳия карда мешавад.
  4. Таким образом, телефонный опрос (CATI) — это эффективный и надежный метод количественного исследования, который позволяет получить актуальную информацию о мнении и поведении целевой аудитории по разным темам.

Бо мо тамос гиред ва мо дар байни сокинони Душанбе ё тамоми Тоҷикистон як назарсанҷии телефонӣ (CATI) ташкил мекунем!

 

Ҳамрасонӣ кунед

Comments are closed.