Тақсим намудани варақаҳои рекламавӣ ба дасти харидорони рекламавӣ ин як шакли самараноки пеш бурдани бренд ё маҳсулоти нав мебошад. Мақсади асоси лифлетинг ин ба маълумоти аудитория расонидани таркиб ва манфиатҳои асоси назар ба маҳсулоте ки бо дигар бренд бароварда шудаанд ва метавонад дар навбати худ фурӯшро баланд бардорад, мебошад
Паҳн намудани варақаи рекламавӣ қарори хуб барои ҳалли масъалаҳои зер:
- Фаврӣ ҷалб намудани мизоҷони ба макони тиҷорат;
- Ба тезӣ огоҳ намудани талабгорон аз далелҳои муҳим дар пешрафти ширкат ( пешниҳоди маҳсулот ё хизматрасонии нав, тахфиф ё хати қарзӣ, кушодани офиси нав ё мағоза):
- Тақсим намудани таклифномаҳо ё купонҳо ба маҳсулот ва хизматрасонӣ:
- Ширкати рекламавиро равона намудан ба аудитория ё макони махсус (мисол макони наздики тиҷорат дар ноҳия):
- Суръати паҳн намудан ва арзиши на он қадар баланди тайёр намудани ширкати рекламавӣ.
Ширкати мо дар тиҷорати рекламавӣ 10 сол инҷониб дар ин муддати вақт бо таҷрибаи беарзиш ҷамъ ва методи пешбурдӣ худро ташкил намудааст. Ҳангоми фамоиш шудан гурӯҳи эҷодии мо фикру ақидаҳо аз ҳисоби аудиторияи боҳадаф ё беҳадаф, соҳаи бозоре ки маҳсулот ё хизматрасонӣ татбиқ карда мешаванд карда мешаванд, пешниҳод менамоянд. Баъд мутахассисони шуъбаи дизайнери омор ва рангубори варақаро ташкил мекунанд ки баъди он варақа ба чоп дода мешавад.
Мувофиқи тадқиқотҳои маркетингии ширкати мо «МС Душанбе мол» макони хӯби паҳн намудани варақаҳо ба ҳисоб меравад. Аввалан ин ба «КПД» и баланди саҳомӣ дар баромад сабабнок аст, дар муддати як соат метавон миқдори зиёди варақаҳоро тақсим намуд назар ба дигар ҷойҳое ки одамони бисёр ҷамъ мешаванд. Ғайри ин мизоҷони поенсиалие ки варақаро дар даромади супермаркет гирифтаанд имкони аз он халос шуданро надоранд ва ҳангоми саёҳат метавонанд бо он шинос шаванд.
Боз тақсим намудани варақаҳо дар наздикии маркази савдоҳо, кинотеатрҳо, бозорҳо, дар намоишгоҳҳо ва макони фурӯшҳо самаранок аст. Дар вақти анҷоми ширкати рекламавӣ мо бо дархости мизоҷон ҳисоботи тасвирӣ аз чорабинии гузашта пешкаш менамоем.