Барои тиҷорати муваффақ дар ҷаҳони муосир, ширкатҳо маҷбуранд ба рафторщои гуногун гузаранд ва аз ҳама муҳим, тамоюлҳои охирине, ки ба беҳтар шудани фаъолияти ташкилот ва баланд бардоштани сатҳи рақобатпазирии он мусоидат мекунанд, фаромӯш накунанд. Агентии мо маҷмӯи пурраи хадамотро дорад, ки барои пешбурди бренди худ ё тиҷорати шахсии шумо кӯмак мерасонад. Шумо инчунин метавонед таҳия ва истеҳсоли бренди китобро дар Душанбе фармоиш диҳед. Консепсияи умумии бренд унсури муҳимест, ки ба ширкат дар рушди дохилӣ ва берунӣ кӯмак карда, сатҳи эътирофашро баланд мебардорад. Мутахассисони мо дар сохтани чунин ҳуҷҷатҳои расмӣ миқдори кофии таҷрибаи амалӣ доранд ва метавонанд на танҳо ғояҳои ваҳшиёнаи шуморо ба ҳаёт татбиқ кунанд, балки инчунин пешниҳод кунанд, ки барои ба даст овардани натиҷаи баландтарин чӣ ва чӣ гуна беҳтар бояд кард.
Китоби брендии касбӣ офаридашуда якчанд барҷастаро дар бар мегирад, ки мо ба он диққати ҷиддӣ медиҳем:
- Консепсияи ширкат.
- Шунавандагони мақсаднок.
- Арзишҳо ва муносибати интихобкардаи ширкат.
- Тавсифи муфассали шахсияти инфиродӣ ва шинохташавандаи корпоративӣ, ки ҳатман дар ҳар як унсури графикии истифода барои тарроҳӣ пайдо мешавад.
- Тарзи пешниҳоди иттилоот ба аудиторияи мақсаднок (бо назардошти хусусиятҳои он, мутахассисони мо услуби инфиродиро интихоб мекунанд, ки ба пешниҳоди муфиди иттилоот имкон медиҳад).
Ҳар як унсури таркибӣ бодиққат коркард карда мешавад ва маънои амиқи тарроҳони моро ифода мекунад. Барои истеҳсоли бренди китоб ба мо муроҷиат карда, ҳар як муштарӣ ба хидматҳои иловагӣ дастрасӣ дорад, аз ҷумла:
- Таҳияи тарҳ барои тамғаи корпоративӣ ё тамғаи молӣ.
- Рушди шиор.
- Интихоби рангҳо барои бренди шумо, инчунин ҳуруфҳое, ки ба услуби умумӣ мувофиқат мекунанд.
- Интихоби аксҳо ва дигар тасвирҳои графикӣ, ки ба бренди китоб дохил карда мешаванд ва метавонанд, масалан, дар маъракаи таблиғотӣ истифода шаванд.
Мо муносибати инфиродӣ, 100% баррасии хоҳишҳои шумо ва истеҳсоли маҳсулотро аз ҷониби мутахассисони баландихтисос кафолат медиҳем.